Clear Channel z nową identyfikacją wizualną

Clear Channel International zmienia swoją identyfikację wizualną. Rebranding, o zasięgu globalnym, ma odzwierciedlać wartości kluczowe dla firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Clear Channel International zmianę swojej identyfikacji wizualnej przygotowywał od roku. Nowy system graficzny firmy jest oparty na mocniejszych kolorach i nowocześniejszej czcionce. Taka oprawa ma podkreślać przyjęte przez Clear Channel kluczowe wartości: wolność, elastyczność, dotrzymywanie obietnic i dalekowzroczność. Pracownicy mają się nimi kierować w kontaktach z otoczeniem biznesowym.

grafika

Nowa identyfikacja wizualna jest wprowadzana we wszystkich 30 oddziałach Clear Channel International, w tym w Clear Channel Poland. Na zlecenie firmy przygotowała ją agencja Proud z Londynu.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe