Clear Communication Group dla Comperia.pl

Od lutego 2013 r. za kompleksową obsługę public relations porównywarki finansowej Comperia.pl odpowiada Clear Communication Group.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Działania agencji dotyczyć będą przede wszystkim pozycjonowania ekspertów Comperia.pl w zakresie edukacji finansowej i marketingu internetowego.

Clear Communication Grup współpracowała już z Comperia.pl w roku 2011 w zakresie komunikacji eksperckiej.

Umowa podpisana została na czas nieoznaczony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?