Cleo reklamuje korzyści z rejestrowania numerów w T-Mobile na Kartę (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa T-Mobile Polska z udziałem piosenkarki Cleo. Przedstawia promocję dla użytkowników, którzy zarejestrują swoje numery w T-Mobile na Kartę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Cleo reklamuje korzyści z rejestrowania numerów w T-Mobile na Kartę (wideo)
Cleo w reklamie T-Mobile na Kartę

W spocie Cleo idąc z garderoby na scenę informuje, że zarejestrowała swój numer w T-Mobile na Kartę, i wylicza korzyści, jakie otrzymuje każdy taki użytkownik: darmowe rozmowy i SMS-y do wszystkich w T-Mobile, podwojenie każdego doładowania i 10 GB darmowego pakietu internetowego w ciągu roku za doładowanie za minimum 25 zł.

Cleo wystąpiła już w kampanii T-Mobile na Kartę, w lutym i marcu br. razem z Tomaszem Kotem reklamowała promocję z darmowymi 10 GB danych za doładowanie w wysokości minimum 25 zł i nielimitowanym korzystaniem z radia internetowego.

T-Mobile, tak samo jak inni czołowi operatorzy telekomunikacyjni, promocję dla użytkowników rejestrujących numery na kartę wprowadził w lipcu br.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-z-11-6-mln-klientow-wiecej-na-reklamy-w-dol-przychody-i-ebitda ##

Kreacją nowej kampanii zajęła się agencja Bridge2Fun. Za reklamy internetowe odpowiada SMG LiquidThread, za działania w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa, a za materiały BTL - agencja G7. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom MediaVest Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta