ClickAd Interactive zdobyła zlecenie PARP na 650 tys. zł

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na zakup powierzchni reklamowych w prasie i w internecie oraz czasu reklamowego w radiu. Wartość zlecenia wynosi 650,4 tys. zł netto.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ClickAd Interactive zdobyła zlecenie PARP na 650 tys. zł
fot. Shutterstock.com

PARP planuje działania promocyjne wspierające proces rekrutacji na konferencje edukacyjne oraz promocję tych konferencji. Działania mają być prowadzone w prasie, radiu oraz w internecie. Instytucja planuje je zrealizować najpóźniej do końca listopada br.

W prowadzonym przetargu PARP wybrała do współpracy agencję ClickAd Interactive. Oprócz niej w postępowaniu uczestniczyły również Consulting&More (oferta na kwotę 944,8 tys. zł brutto), MediaOn (oferta na kwotę  895,1 tys. zł), Mastermind Media (oferta na kwotę 950 tys. zł) i Biuro Reklamy Gazet Lokalnych (oferta z ceną 920,2 tys. zł).

ClickAd Interactive zajmie się planowaniem i zakupem czasu reklamowego w rozgłośniach radiowych oraz powierzchni reklamowej w prasie i w internecie. Wartość zlecenia wynosi 650,4 tys. zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały