ClickAd z rządowym zleceniem za blisko 15 mln zł

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na realizację kampanii dotyczącej praw pokrzywdzonych. Wartość kontraktu wynosi 14,76 mln zł – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ClickAd z rządowym zleceniem za blisko 15 mln zł
fot. Shutterstock.com

Resort sprawiedliwości ogłosił przetarg na kampanię dotyczącą praw pokrzywdzonych w połowie sierpnia br. W odpowiedzi – wpłynęły trzy oferty. Złożyły je agencje ClickAd Interactibe, Media Group oraz konsorcjum złożone z Effective Media Solutions, Effective Media i agencji reklamowej DSK. ClickAd zaproponowała kwotę 14,76 mln zł, Media Group – 14,83 mln zł, a konsorcjum, którego liderem jest Effective Media Solutions – 14,95 mln zł. Wynagrodzenie dla agencji, jakie zaproponowały za swoje usługi te firmy wynosiło odpowiednio: ClickAd Interactive – 3,39 mln zł, Media Group – 4,3 mln zł, konsorcjum Effective Media Solutions – 1,47 mln zł.

W finale przetargu resort odrzucił ofertę Media Group, a najwyżej ocenił ofertę ClickAd Interactive.

Do zadań agencji będzie należeć opracowanie strategii medialnej i komunikacyjnej, opracowanie kreacji (z wykorzystaniem np. rysunków, zdjęć, materiałów wideo, kreacji graficznych), realizacja kampanii, zaplanowanie i zakup mediów, produkcja reklam i spotów. Kampania ma obejmować internet, telewizję, radio, outdoor.

Według wstępnych założeń, ośmiotygodniowe działania miały zakończyć się przed 14 grudnia br. W związku z opóźnieniem wyboru agencji termin kampanii zostanie przesunięty.

Celem zaplanowanych działań jest upowszechnienie wiedzy o zadaniach i celach Funduszu Sprawiedliwości wśród potencjalnych beneficjentów, jak również organizacji pozarządowych zajmujących się działalnością na rzecz osób pokrzywdzonych. Działania mają spowodować wzrost świadomości na temat możliwości otrzymania dofinansowania w ramach Funduszu Sprawiedliwości. Mają również poinformować o planowanym utworzeniu sieci pomocy pokrzywdzonym - sieci ośrodków regionalnych na terenie kraju oraz o możliwości otrzymania wsparcia w ramach działających ośrodków i przyszłej sieci ośrodków, promować planowane utworzenie infolinii pomocy pokrzywdzonym oraz promować nową stronę internetową Funduszu Sprawiedliwości.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style