Clue PR pracuje dla Fellowes

Agencja Clue PR ma nowego klienta - Fellowes - producenta i dystrybutora produktów poprawiających jakość życia w pracy, w domu i w podróży.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Clue PR pracuje dla Fellowes
Shutterstock.com

Agencja Clue PR odpowiada za prowadzenie działań media relations, w tym pozycjonowanie ekspertów Fellowes i content management w ramach najnowszej kampanii ergonomicznej.

Marka Fellowes, która w swojej komunikacji porusza kwestię ergonomii stanowiska pracy biurowej, tym razem chce dotrzeć do osób pracujących zdalnie.

Do zadań Clue PR należy opracowanie strategii i egzekucja kampanii PR.

Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada zespół prowadzony przez Katarzynę Miklaszewską, account director.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny