Cmentarny GPS w kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” (wideo)

W telewizji, radiu i internecie trwa kolejna odsłona kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”. Przekaz – oparty na motywie urządzenia GPS ostrzegającego przed zbliżającym się cmentarzem – przygotowała agencja reklamowa Legend Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca obecnie odsłona kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” to drugi w tym roku etap tej akcji – poprzedni był prowadzony w kwietniu (więcej). Celem przekazu jest zwrócenie uwagi publicznej na zagrożenia, jakie stwarza jazda z nadmierną prędkością oraz zdemaskowanie stereotypowego myślenia na temat przyczyn wypadków. Kreacja kampanii wykorzystuje motyw urządzenia GPS, które bezskutecznie zachęca kierowcę do zwolnienia, ostrzegając przed zbliżającym się cmentarzem.

Akcja – realizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – od początku maja obejmuje spoty w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP Info, Polsat News, TVN24, TVN Warszawa i inne kanały tematyczne) i radiu (RMF FM, PR3, PR Euro, Radio Zet, rozgłośnie Agory Radio Eska) oraz reklamy w internecie. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca maja – przygotowała agencja reklamowa Legend Group, przy realizacji spotu telewizyjnego współpracując ze studiem filmowym Red Carpet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami