CNN ze spersonalizowanymi newsami i botami w Messengerze

Stacja informacyjna CNN zaczęła oferować swoje newsy za pomocą należącej do Facebooka platformy Messenger. Widomości mają być wysoce spersonalizowane dla odbiorców, a w komunikację pomiędzy internautami a CNN wspomagają boty.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
CNN ze spersonalizowanymi newsami i botami w Messengerze

Nowy sposób na dotarcie do odbiorców przez CNN jest konsekwencją zapowiedzianego przez Facebook szerokiego zastosowania botów w aplikacji Messenger.

CNN ujawnił, że każdego dnia dostarcza za pomocą osobistych wiadomości do subskrybentów wybór najważniejszych newsów dobranych do indywidualnych preferencji i zainteresowań użytkownika.

Oprócz tego stacja we współpracy z firmą Outbrain opracowała system opartych na sztucznej inteligencji botów, które z jednej strony zajmują się doborem i sugerowaniem treści odbiorcom, z drugiej zaś mają wchodzić w interakcję z internautami, odpowiadając na zadawane przez nie pytania. CNN zaznacza, że użytkownikom pozostaje do wyboru tradycyjna forma kontaktu z redakcją za pomocą wiadomości wysyłanych przez Messengera.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu