Coca-Cola HBC Polska wchodzi w segment alkoholi mocnych

Coca-Cola HBC Polska uruchamia dystrybucję alkoholi marek Potocki, Nemiroff, a w końcu lutego produktów Grupy Campari.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola HBC Polska wchodzi w segment alkoholi mocnych

Nowe produkty, których dystrybucją zajmie się Coca-Cola HBC, to wódka Potocki, wódki Nemiroff z wariantami DeLuxe i Original oraz produkty Grupy Campari: Cinzano, gin Bulldog i Bickens, tequila Espolon czy likiery Grand Manier oraz Frangelico.

Wszystkie produkty należą do segmentu premium.

- Poszerzenie oferty dystrybucyjnej o całkowicie nowy asortyment jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii 24/7, zakładającej m.in. oferowanie konsumentom pełnej gamy produktów, na każdą okazję. Strategia 24/7 jest jedną z podstaw rozwoju zarówno Coca-Cola HBC Polska, jak i całej Grupy Coca-Cola HBC. Zgodnie z tą strategią, sukcesywnie poszerzana jest oferta handlowa firmy o całkowicie nowe kategorie produktów, nieobecne do tej pory  w sprzedawanym asortymencie. Dzięki temu, Coca-Cola HBC znana dotychczas z produkcji i dystrybucji napojów bezalkoholowych, stać się ma uniwersalną firmą szeroko rozumianego sektora napojowego - powiedział Jaak Mikkel, prezes zarządu Coca-Cola HBC Polska.

Dystrybuowane przez Coca-Cola HBC Polaka produkty alkoholowe dostępne będą w sprzedaży w całej Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej