Coca-Cola wprowadza nowy design smakowych wariantów napoju

Koncern Coca-Cola chce unowocześnić design smakowych wersji swojego kultowego napoju. Ma temu służyć nowy wygląd ich opakowań.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola wprowadza nowy design smakowych wariantów napoju

Coca-Cola o smaku wiśniowym, waniliowym i wiśniowo-waniliowym, a także ich odpowiedniki bez cukru, mają teraz pogrubione logo umieszczone tak, aby wyraźnie odróżnić opcje z cukrem (pismo białe) i bez cukru/bez kalorii (pismo czarne). Pełnokolorowe puszki będą oznaczać pojedyncze smaki, a ułożone kolory będą komunikować podwójne smaki.

Natalia Suarez, starszy menedżer marki w koncernie Coca-Cola w Ameryce Północnej, powiedziała: - Chcieliśmy unowocześnić i uprościć wygląd naszych opakowań, aby pomóc konsumentom znaleźć smak, którego szukają na półce poprzez kolorowy, a zarazem czysty projekt opakowania.

Nowe opakowania pojawiają się kilka miesięcy po tym, jak marka zmodernizowała opakowania dla Coca-Cola Original Taste i Coca-Cola Zero Sugar w zeszłym roku. Jednocześnie we wrześniu ubiegłego roku ujawniono nową filozofię marki „Real Magic” , która zaprasza wszystkich do świętowania prawdziwej magii ludzkości.

grafika

Zespół WPP dedykowany obsłudze Coca-Coli - OpenX - oferuje kompleksowe możliwości w zakresie kreacji, mediów i danych.

Ponadto Coca-Cola wprowadza do swojej oferty Coffee Mocha - to mieszanka tradycyjnej coli z wanilią i karmelem, bez cukru.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska