Coca-Cola z pierwszą od lockdownu kampanią reklamową „Otwarci jak nigdy”

Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię "Otwarci jak nigdy", która jest częścią globalnej komunikacji "Open like never before".  To pierwsza duża kampania reklamowa marki na polskim rynku od chwili wybuchu epidemii COVID-19. Przygotowały ją 72andSunny Amsterdam i Bluered.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola z pierwszą od lockdownu kampanią reklamową „Otwarci jak nigdy”

W kwietniu tego roku Coca-Cola tymczasowo zawiesiła wszystkie planowane działania marketingowe. Jednocześnie przekierowała zasoby do społeczności lokalnych oraz na wsparcie partnerów handlowych. The Coca-Cola Company – wraz z zakładami produkcyjnymi i Fundacją Coca-Cola w Atlancie – zobowiązała się do przekazania ponad 100 mln dolarów na całym świecie na rzecz organizacji prowadzących lokalne działania pomocowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/katarzyna-borucka-coca-cola-hbc-ponowne-otwarcie-restauracji-zwieksza-szanse-na-stopniowe-odrabianie-strat-spowodowanych-okresem-izolacji_1 ##

Manifest poety w kampanii Coca-Coli „Otwarci jak nigdy”

Pod hasłem „Otwarci jak nigdy” ("Open Like Never Before") Coca-Cola wznawia globalne działania marketingowe.

- Nie wracamy do "nowej normalności", ale do "lepszej normalności" - wszyscy czegoś się nauczyliśmy z doświadczenia lockdownu. Przede wszystkim tego, że tylko razem możemy być silniejsi. Kampania „Otwarci jak nigdy” opiera się na przekonaniu, że nie musimy się cofać do starej normalności. Zamiast tego wszyscy możemy ruszyć do przodu i sprawić, by świat stał się nie tylko inny, ale i lepszy - podkreśla Walter Susini, wiceprezes Coca-Cola ds. marketingu w regionie EMEA.

Kampanię otwiera manifest, napisany specjalnie dla Coca-Cola przez George’a The Poet, wielokrotnie nagradzanego artystę, poetę i aktywistę na rzecz praw człowieka.  To urodzony w Londynie artysta słowa mówionego i podcaster.

Manifest podkreśla wagę nowych możliwości, które odkrywamy w konsekwencji lockdownu. To wezwanie, abyśmy wszyscy stali się „otwarci jak nigdy wcześniej” – abyśmy doceniali wszystko, co nas otacza.  

Słowa George'a zachęcają do otwartości na zmiany, do spojrzenia na świat i na siebie z różnych perspektyw, a także do odkrywania nieznanych dotychczas możliwości w rzeczywistości po lockdownie.

Kampania „Otwarci jak nigdy” obejmuje telewizję, radio, digtal, social media i nośniki zewnętrzne. Ponadto marka będzie w mediach społecznościowych angażować konsumentów do działania przez cały rok.

Obok działań stricte reklamowych, Coca-Cola będzie w ramach platformy "Otwarci jak nigdy" wspierać partnerów HORECA (hotele, kawiarnie i restauracje). Za pomocą kampanii w mediach społecznościowych firma będzie też zachęcać pracowników i konsumentów do wspierania lokalnych hoteli, kawiarni i restauracji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-likwidacja-marek-zombie ##

Agencja 72andSunny Amsterdam pracuje nad kampanią wspólnie z konsultantami z londyńskiej agencji Blurred.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]