Coca-Cola pozwala przygotowywać napisy na puszki w ciężarówkach

W ramach kampanii „Podziel się radością” Coca-Coli w trasę po Polsce wyruszyły specjalne ciężarówki, w których można przygotować puszki tego napoju z wybranym imieniem lub ksywką. Za realizację akcji odpowiadają agencje Havas Engage Warsaw i Havas Worldwide Warsaw Digital.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dwie ciężarówki Coca-Coli przez trzy miesiące będą odwiedzać największe polskie miasta. W ciężarówkach będzie można przygotować nadruk na puszkę tego napoju z wybranym imieniem lub ksywką. Pojazdom będą towarzyszyć ekipy samplingowe.

Ciężarówki pojawią się też na wybranych największych festiwalach muzycznych, a wówczas do ekipy dołączy zabytkowy Chevrolet El Camino.

grafika

Działania są elementem szeroko zakrojonej kampanii „Podziel się radością”, w ramach której na puszkach i butelkach Coca-Coli pojawiły się najpopularniejsze polskie imiona i ksywki (więcej na ten temat). Za realizację aktywacji odpowiada agencja Havas Engage Warsaw.

grafika

Ponadto eventy mają promować tegoroczny Coke Live Music Festival. W tym celu została przygotowana specjalna aplikacja na Facebooka: każda osoba, która napotka ciężarówkę i skorzysta na miejscu z aplikacji, ma szansę na wygranie biletów na imprezę. Aplikację przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw Digital.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia