Coca-Cola w unikatowej butelce

Coca-Cola w nowej, aluminiowej butelce o pojemności 200 mldostępna będzie w klubach. Dodatkowo produkt pojawi się naimprezach towarzyszących największym koncertom tego sezonu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Światowa premiera nowej butelki miała miejsce na tegorocznymfestiwalu filmowym w Cannes. Polskiej premierze towarzyszyspecjalna kampania promocyjna. Jej przewodnimi elementami sąpiosenka, stworzona przez autora designu - zespół Faithless orazteledysk z francuskiego studia Paranoid. Całości dopełniają krążącew sieci filmy i klubowe wizualizacje. Bohaterem kampanii jest MrNeant (Pan Nieistniejący).

Promocja butelki w Polsce wspierana będzie działaniami wInternecie przygotowanymi przez agencję K2 oraz kampanią PRprowadzoną przez agencję Edelman Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski