Coca-Cola Zero Cukru i Highsnobiety ze wspólną kolekcją ubrań

Coca-Cola Zero Cukru i Highsnobiety wprowadza na rynek nową, limitowaną kolekcję ubrań złożoną z 12 projektów inspirowanych marką Coca-Cola.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola Zero Cukru i Highsnobiety ze wspólną kolekcją ubrań

Wykorzystując workwear jako dominujący trend ostatniej dekady, w kolekcji znalazły się kurtka robocza, kamizelka, ogrodniczki, sweter typu crewneck, koszulka bez rękawów, czapka beanie, koszulki oraz akcesoria z detalami charakterystycznymi dla obu marek. Wytrzymałe tkaniny i proste kroje tworzą interpretację klasycznych ubrań roboczych, ozdobionych rozpoznawalnymi symbolami Coca-Cola Zero Cukru. Poprzez wydruk i haft „Est. 2005” na wielu elementach, kolekcja nawiązuje do 2005 roku, upamiętniając tym samym rok powstania zarówno Coca-Cola Zero Cukru, jak i Highsnobiety.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-pierwszy-produkt-bez-cukru-kofeina-cola-cola-zero-cukru-zero-kofeiny ##

- Od razu spodobał nam się pomysł współpracy z kultową marką Coca-Cola, której celem było stworzenie kolekcji inspirowanej odzieżą roboczą, jako odniesienia do ponadczasowości obu marek. Nowojorski tydzień mody i nasza inicjatywa "Neu York" stanowią idealny moment na prezentację tego projektu – podkreśla David Fischer, założyciel i CEO Highsnobiety.

grafika

Coca-Cola z kolejną brandową kolekcją 

- Ta kolekcja jest kolejnym przykładem niesamowitej historii współprac Coca-Cola z wiodącymi markami modowymi i lifestyle'owymi, takimi jak Marc Jacobs, Junya Watanabe Man, KITH i nie tylko - mówi Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola.

grafika
grafika

Kolekcja jest dostępna w sprzedaży online w sklepie internetowym Highsnobiety) oraz od 8 września w pop-up storze „Neu York” Highsnobiety, mieszczącym się przy 21 Green Street w Nowym Jorku. W Polsce wybrane ubrania i gadżety stworzone z myślą o kampanii „Best Coke Ever” dostępne są w aplikacji Coca-Cola, a 5 produktów można wygrać w specjalnej loterii Coca-Cola.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-marvel-linia-napojow-loteria ##

- Podobnie jak Highsnobiety odpowiadamy na potrzeby, dopasowując naszą ofertę do oczekiwań naszych konsumentów. Konsekwentnie rozwijamy nasz segment produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności, które obecnie stanowią już 37 procent portfolio marki – mówi Małgorzata Drąg, menadżerka marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe