Coca-Cola zmienia slogan

Po niecałych trzech latach Coca-Cola żegna się ze swoim sloganemreklamowym "Coke side of life".

km
km
Udostępnij artykuł:

Zostanie on zastąpiony przez hasło "Open happiness". Pierwszareklama telewizyjna z nowym sloganem została wyemitowana wamerykańskiej telewizji podczas wtorkowego programu 'AmericanIdol'.

Kolejne spoty mają zadebiutować w trakcie kolejnych odcinkówtego programu, a także podczas relacji z finału ligi footballuamerykańskiego Super Bowl oraz ceremonii rozdania Oskarów.

W sumie przygotowana przez agencję Wieden & Kennedy kampania"Open happiness" ma w pierwszej połowie bieżącego roku trafić na200 światowych rynków. Oprócz telewizji obejmie ona nośnikioutdoor, prasę, media cyfrowe oraz materiały point-of-sale.

źródło: AdAge.com

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style