Coca-Cola zmniejsza ilość cukru w marce Fanta, wprowadza nowe butelki

Koncern Coca-Cola redukuje ilość cukru w napojach marki Fanta w Wielkiej Brytanii. Zmienia też design marki wprowadzając na rynek nowe butelki, w kształcie spirali.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola zmniejsza ilość cukru w marce Fanta, wprowadza nowe butelki

Obecnie w 100 ml Fanty znajduje się 6,9 g cukru. Marketer redukuje jego ilość do 4,6 g.

W Wielkiej Brytanii Fanta jest trzecią - po Coca-Coli i Pepsi- najlepiej sprzedającą się marką napojów gazowanych. W przeciwieństwie do Coca-Coli, sprzedaż Fanty stale rośnie, w ub.r. roku wzrost wyniósł 3,2 proc.

Obniżeniu ilości cukru w Fancie towarzyszy też zmiana logo i opakowań tych napojów. Nowe logo ma odzwierciedlać ruch i spontaniczność.

Z kolei nowe butelki Fanty (wszystkie: 0,5l, 1l, 2l), teraz mają niejako kształt spiralny, wyglądają tak, jakby zostały skręcone w dłoniach.

Relaunch Fanty zostanie wsparty zintegrowaną kampanią obejmującą media społecznościowe, outdoor, sampling i punkty sprzedaży. Coca-Cola na kampanię nowej Fanty przeznaczyła 1 mln funtów.

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?