Codziennie pod opieką witamin

Pierwsza prasowa kampania preparatów Multivitamol

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W październiku firma Natur Produkt Zdrovit rozpoczęła prasową kampanię reklamową serii preparatów witaminowo-mineralnych dla dzieci MULTIVITAMOL. Prowadzona jest pod hasłem "Codziennie pod opieką witamin". Jej celem jest przedstawienie nowego wizerunku syropu Multivitamol, poinformowanie o nowym preparacie w serii - saszetkach Multivitamol 4+ i promocji konsumenckiej.

Kampania prasowa syropów Multivitamol, skierowana do rodziców dzieci powyżej 1 roku życia, jest prowadzona w miesięcznikach Mamo to ja, Mam dziecko, Dziecko. Zaś saszetki Multivitamol 4+ są wspierane reklamami prasowymi i artykułami sponsorowanymi w tygodniku Tina i miesięcznikach Uśmiech Rodziców i Rytmy Zdrowia. Oba produkty zostały zgłoszone do konkursu Super Produkt 2004 pisma Mam dziecko.

Dzieci i ich rodzice będą mogli wziąć również udział w trwającej od października do grudnia zabawie Zdobywaj nagrody. Wystarczy przesłać kupon z 2 kodami kreskowymi z opakowań Multivitamol 4+. Co miesiąc pierwsze 200 osób otrzyma atrakcyjne nagrody -  odtwarzacze CD z minikaraoke i plecaki. Zaś wszyscy uczestnicy konkursu zeszyty do kolorowania. Akcja została ogłoszona w miesięcznikach cieszących się dużą popularnością wśród dzieci w wieku przedszkolnym - Kubuś Puchatek, Księżniczka, Komputerowa Gratka. Do pism zostały dołączone ulotki informujące o produkcie i konkursie wraz z próbkami preparatu. Ponadto przedszkolaki otrzymają je wraz miesięcznikiem Uśmiech Rodziców. Dodatkowo reklama konkursowa z kuponem zostanie zamieszczona w Tinie i Rytmach Zdrowia.

Hasło kampanii "Codziennie pod opieką witamin" podkreśla znaczenie witamin i minerałów w codziennej diecie dzieci. Choć potrzebne w niewielkich dawkach, są niezbędne dla prawidłowego rozwoju, wzrostu i dobrego samopoczucie. Hasło zostało zilustrowane w reklamach prasowych wspólną radosną zabawą dzieci z sympatycznym opiekunem - postacią z opakowań  preparatów. Ponadto w artykułach i materiałach promocyjnych rodzice będą mogli zapoznać się z opinią eksperta dr Piotra Albrechta z Kliniki Gastroenterologii i Żywienia Dzieci.

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy Natur Produkt Zdrovit we współpracy z agencją reklamową CB4 Promocja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski