Cogiteon rezygnuje z niebieskiego napisu w logo. Konkurs na identyfikację wizualną

Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon ogłosiło konkurs na identyfikację wizualną instytucji. Nowe logo ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne.

km
km
Udostępnij artykuł:
Cogiteon rezygnuje z niebieskiego napisu w logo. Konkurs na identyfikację wizualną

W ramach konkursu do zaprojektowania jest kolorowa i achromatyczna wersja logo oraz standardowy roll-up. Nagroda oraz umowa na wykonanie wybranych gotowych elementów graficznych to łącznie 18 tys. zł brutto. Prace można składać do 31 maja br., a wyniki konkursu zostaną ogłoszone w połowie czerwca br.

Regulamin konkursu wraz z załącznikami znajduje się pod tym adresem.

Małopolskie Centrum Nauki formalnie powstało w grudniu 2017 r., a we wrześniu ub.r. do nazwy dodało słowo "Cogiteon", Do 2022 r. obok zabytkowego pasa startowego lotniska w Czyżynach ma powstać siedziba instytucji. W środku znajdzie się m.in. wystawa stała o człowieku, laboratoria, sala konferencyjna, a na dachu powstanie ogród zmysłów.

Nowy znak instytucji zawiśnie na metalowej elewacji zaprojektowanej przez architektów z biura Heinle Wischer und Partner.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu