Communication Unlimited wprowadza na rynek markę Archicom Collection

Agencja zintegrowanego marketingu Communication Unlimited wprowadza na polski rynek nową markę premium – Archicom Collection. Debiutanckim projektem marki jest ekskluzywny apartamentowiec M7, będący częścią osiedla Towarowa 22 na warszawskiej Woli.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Communication Unlimited wprowadza na rynek markę Archicom Collection

W ramach launchu marki, 22 maja 2024 roku Communication Unlimited zorganizowała  wernisaż wystawy prac Helmuta Newtona w Willi Fabrykanta, który zainaugurował sprzedaż apartamentów M7. Wystawa, prezentująca prace jednego z najwybitniejszych fotografów XX wieku, podkreśla artystyczny charakter inwestycji. W przyszłości specjalnie wyselekcjonowane, sygnowane prace Newtona ozdobią przestrzenie wspólne apartamentowca.

- Połączenie sztuki z luksusowymi nieruchomościami to innowacyjne podejście, które pozwala nam wyróżnić markę Archicom Collection na rynku. Wierzymy, że sztuka może wzbogacić doświadczenie mieszkańców, tworząc unikalną atmosferę i prestiż – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

W ramach strategii marketingowej Communication Unlimited zadbała również o współpracę z polskimi artystami, takimi jak Katarzyna Krakowiak, Magdalena Komar i Mirosław Maszlanko, których prace wzbogacą kolekcję M7.

Do tworzenia kampanii reklamowej zaproszono natomiast znanych polskich ilustratorów: Karolinę Lubaszko, Joannę Rusinek, Alex Woronowską i Pawła Mildnera. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"