Compeed z nową platformą komunikacyjną

Marka Compeed, z portfolio Perrigo Poland ruszyła z pierwszą zasięgową odsłoną nowej platformy komunikacyjnej: "Compeed uratuje Twój dzień". Za akcję odpowiadają agencje ASAP&ASAP i Spark Foundry.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Compeed z nową platformą komunikacyjną

Kampania jest pierwszą zasięgową odsłoną nowej globalnej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień". Kampania potrwa dwa miesiące, a jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku plastrów na pęcherze marki Compeed oraz edukacja: pokazywanie benefitów z używania plastrów Compeed i ich przewagi nad „zwykłymi plastrami”.

- Kampania kierowana będzie do szerokiej grupy docelowej, ze szczególnym uwzględnieniem osób aktywnych w wieku 25-54 lat. Przygotowane zostały 3 linie komunikacyjne, które powstały w oparciu o 3 insighty, związane z 3 mocnymi „momentami konsumenckimi”, takimi jak bieganie, zwiedzanie czy używanie nowych butów. Spoty globalne nie uwzględniały timingowo obowiązku 4-sekundowego „legala”, jego wyświetlania i odczytywania. W związku z tym największym wyzwaniem dla kreatywnych było w tym przypadku znalezienie takich rozwiązań montażowych i timingowych, by komunikacyjnie spoty nie straciły swojej wartości, w krótkich formach digitalowych. Prace agencji obejmowały również modyfikacje elementów 2D i 3D spotów, w tym podmianę packshotów i przygotowanie superów – wyjaśnia Dominik Siadak, chief strategy officer & partner w agencji ASAP&ASAP.

Rolą agencji ASAP&ASAP była m.in. lokalizacja globalnych spotów marki, z dostosowaniem ich do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych. Agencja zlokalizowała materiały wideo na potrzeby reklam w YouTube i reklam programmatic, formaty na potrzeby Facebooka i Instagrama, oraz kreacje do zasięgowej kampanii display. ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo Poland od 2017 roku.

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Spark Foundry (Publicis Groupe). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z