ComPress dla MetLife

MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji wybrał w drodze przetargu ofertę agencji public relations ComPress.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach stałej współpracy do zadań ComPress należeć będzie m.in. strategiczne doradztwo komunikacyjne, prowadzenie biura prasowego, doradztwo w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi oraz realizacja bieżących zadań związanych z komunikacją z mediami. Początkowy okres współpracy to również wsparcie MetLife w działaniach związanych ze zmianą marki MetLife Amplico na MetLife.

Za obsługę MetLife odpowiada Adam Sanocki wraz z zespołem, w którego skład wchodzi Maciej Sokołowski oraz Dawid Pietrzak.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów