ComPress Publishing - nowy dział agencji ComPress

Agencja ComPress uruchomiła dział ComPress Publishing, który będzie realizował działania badawcze zarówno dla branży PR jak i innych sektorów. Na jego czele stanął Adam Sanocki.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

- Od dłuższego czasu ComPress to już nie tylko agencja świadcząca usługi Public Relations, ale firma doradcza, której konsultanci świetnie poruszają się m.in. w takich obszarach jak lead generation, projektowanie i wsparcie procesów sprzedaży oraz działalność badawcza. Otwarcie takiego działu było kwestią czasu, który właśnie nadszedł - powiedział Bogdan Biniszewski prezes ComPress.

Partnerem ComPress Publishing jest PMR Research. Pierwszym oficjalnym projektem jest raport „Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w 2013 r.”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek