ComPress: Jażdzyński, Machocki i Piela w radzie nadzorczej, Gremi Media dokupi akcje za 900 tys. zł

Do rady nadzorczej agencji public relations ComPress (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) zostali powołani Tomasz Jażdżyński, Jarosław Machocki i Łukasz Piela. Zastąpili tam Dariusza Bąka, Marię Wysocką i Iwonę Liszkę-Majkowską. Gremi Media ma kupić nowe akcje ComPress za 900 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
ComPress: Jażdzyński, Machocki i Piela w radzie nadzorczej, Gremi Media dokupi akcje za 900 tys. zł
Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media

Wszyscy nowi członkowie rady nadzorczej ComPress są związani z innymi firmami z grupy kapitałowej Gremi Media. Tomasz Jażdżyński od grudnia 2017 roku jest prezesem Gremi Media, a od końca lutego ub.r. - członkiem rady nadzorczej E-Kiosku. Jarosław Machocki w Gremi Media pracuje od 2016 roku, a w lipcu ub.r. dołączył do zarządu spółki. Łukasz Piela od 9 lat jest związany z E-Kioskiem, w sierpniu ub.r. został prezesem tej firmy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gremi-media-wyniki-finansowe-w-2018-roku,7171099733796481a

Z rady nadzorczej ComPress odwołani zostali natomiast Dariusz Bąk, Iwona Liszka-Majkowska (byli tam od połowy 2016 roku) i Maria Wysocka. Bąk w latach 2012-2017 był prezesem Gremi Media, a w marcu ub.r. został wiceprezesem KCI, większościowego akcjonariusza Gremi Media. Liszka-Majkowska w latach 2014-2017 była wiceprezesem Gremi Media, a w od jesieni 2016 do jesieni ub.r. także wiceprezesem E-Kiosku (zastąpiła ją tam Magdalena Dulińska). Natomiast Maria Wysocka od jesieni 2016 roku do lipca ub.r. była wiceprezesem Gremi Media, a w sierpniu ub.r. została odwołana z rady nadzorczej E-Kiosku.

Gremi Media podwyższy o 900 tys. zł kapitał ComPress

W środę na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy ComPress zdecydowano też o podwyższeniu kapitału zakładowego spółki z 500 tys. zł do 1,4 mln zł poprzez emisję akcji na okaziciela po 10 groszy za sztukę. Walory te ma kupić Gremi Media.

Wyższy kapitał ma służyć m.in. na pokrycie strat agencji z ostatnich lat. W 2015 roku firma zanotowała 729 tys. zł straty netto, w 2016 roku - 629 tys. zł, w 2017 roku - 197 tys. zł , a w ub.r. - 381 tys. zł (przy spadku wpływów w ub.r. o 24 proc. do 977 tys. zł).

W sprawozdaniu z ub.r. zarząd agencji zaznaczył, że „ujawniły się okoliczności w otoczeniu gospodarczym spółki które powodują konieczność redefiniowania aktualnego profilu prowadzonej działalności”. Dlatego kierownictwo firmy zaczęło „prace koncepcyjne mające na celu reorganizację dotychczasowej działalności w kierunku przekształcenia spółki w agencję digital”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych