comScore: 32,6 mld USD na zakupy online w listopadzie i grudniu

32,59 miliarda dolarów wydali Amerykanie na zakupy w sieci między 1 listopada a 31 grudnia 2010 roku.

km - źródło: comScore
km - źródło: comScore
Udostępnij artykuł:

To o 12 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2009, kiedy wydatki te sięgnęły 29,08 miliarda dolarów - wynika z danych firmy badawczej comScore.

W omawianym okresie dniem, w którym Amerykanie wydali najwięcej pieniędzy na zakupy online, był poniedziałek 29 listopada - tzw. Cyber Monday (1,028 mld USD - pierwszy raz w historii powyżej 1 mld USD).

Następne pod tym względem były: poniedziałek 13 grudnia (tzw. Green Monday - 954 mln USD), poniedziałek 6 grudnia (943 mln USD), piątek 17 grudnia (dzień darmowej dostawy - 942 mln USD), czwartek 16 grudnia (930 mln USD), wtorek 14 grudnia (913 mln USD), wtorek 30 listopada (911 mln USD), środa 8 grudnia (901 mln USD), czwartek 9 grudnia (898 mln USD) oraz wtorek 7 grudnia (880 mln USD).

 

grafika
km - źródło: comScore
Autor artykułu:
km - źródło: comScore
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję