comScore: komunikatory najpopularniejsze wśród Francuzów

35,15 miliona mieszkańców Francji w wieku co najmniej 15 latkorzystało w lutym bieżącego roku z internetu.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 19 procent większa liczba w porównaniu z analogicznymokresem roku 2008 - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Francuscy internauci spędzili w lutym surfując po sieci łącznie932 miliony godzin, co daje średnią 27 godzin na jednegoużytkownika. 14,3 procenta tego czasu poświęcono na korzystanie zinternetowych komunikatorów. Następne pod tym względem byłykategorie: rozrywka (8,6 procenta), poczta e-mail (8,2 procenta),serwisy społecznościowe (5,7 procenta), katalogi/zasoby (3,2procenta), gry online (2,9 procenta), handel (2,6 procenta),wyszukiwarki/nawigacja (2,4 procenta), biznes/finanse (1,8procenta) oraz sport (1,7 procenta).

Z kolei najpopularniejszą własnością internetową, z liczbą 28,74miliona unikalnych odwiedzających, były w lutym strony należące doGoogle. Na kolejnych miejscach znalazły się strony: Microsoftu(25,36 mln), Orange (20,3 mln), Iliad/Free.fr (16,93 mln), Yahoo!(15,75 mln), Groupe Pages Jaunes (15,42 mln), eBay (14,22 mln),Facebook.com (13,7 mln), Groupe Lagardere (13,65 mln), WikimediaFoundation (13,51 mln), Groupe PPR (13,13 mln), Comment Ca Marche(12,48 mln), Benchmark Group (12,09 mln), Groupe PriceMinister(11,7 mln) oraz Skyrock (11,01 mln).

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej