comScore: YouTube rządzi, wysoki wzrost Hulu

Amerykańscy internauci obejrzeli w lutym 13,07 miliarda klipówwideo online.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 12 procent mniej w porównaniu ze styczniem - wynika zdanych firmy badawczej comScore. Spadek jest przede wszystkimefektem krótszego o trzy dni lutego.

Najwięcej klipów (5,35 miliarda) zostało obejrzanych na stronachnależących do Google, z czego ponad 99 procent stanowiły materiaływ serwisie YouTube.

Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media(462,6 miliona obejrzanych klipów), Yahoo! (353,5 mln), Hulu (332,5mln), Microsoftu (259 mln), Viacom Digital (248,1 mln), TurnerNetwork (169,5 mln), AOL LLC (117,1 mln), Disney Online (116,1 mln)oraz CBS Interactive (111,8 mln).

Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbęunikalnych użytkowników zza oceanu (99,4 miliona) odwiedzających wlutym serwisy wideo. Następne pod tym względem były: FoxInteractive Media (53,8 mln), Yahoo! (41,7 mln), Hulu (34,7 mln),Microsoft (28,5 mln), CBS Interactive (24,6 mln), AOL LLC (22,8mln), Viacom Digital (22,1 mln), Turner Network (20,1 mln) orazDisney Online (12,7 mln).

Szczególnie godny podkreślenia jest wysoki wzrost popularnościserwisu Hulu, który po raz pierwszy w swojej historii znalazł się wpierwszej piątce obu rankingów. W porównaniu ze styczniem zanotowałon 33-procentowy wzrost liczby obejrzanych klipów oraz42-procentowy wzrost liczby unikalnych odwiedzających.

Z danych comScore wynika również, że każdy ze 145,2 milionaamerykańskich internautów oglądających w lutym materiały wideo wsieci, stanowiących 75,5 procenta tamtejszej populacji online,przeznaczył średnio 312 minut na oglądanie klipów. Statystycznyużytkownik obejrzał 90 filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,5minuty.

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day