Coraz więcej Amerykanów ogląda programy telewizyjne w sieci

Prawie 80 milionów Amerykanów, stanowiących 43 procent tamtejszejpopulacji internetowej, obejrzało w sieci przynajmniej jeden zeswoich ulubionych programów telewizyjnych.

km
km
Udostępnij artykuł:

To znaczący wzrost w porównaniu z okresem sprzed 12 miesięcy,gdy wskaźnik ten wynosił tylko 25 procent - informuje serwisMediaPost Publications, powołując się na badanie firmy SolutionsResearch Group.

20 procent amerykańskich internautów ogląda programy telewizyjnew sieci co najmniej raz w tygodniu, w porównaniu do 14 procent,którzy wybierają usługi VoD (video-on-demand) oferowane przezoperatorów kablowych.

Badanych pytano również o powody, dla których odwiedzają stronyinternetowe czterech największych telewizji w USA. Dla 21 procentrespondentów takim powodem jest obejrzenie określonego programutelewizyjnego. Jedynie sprawdzenie ramówki stacji oraznajświeższych informacji były tutaj popularniejszymi przyczynami, awskazało na nie odpowiednio 30 i 24 procent badanych.

Z badania Solutions Research Group wynika także, że wgospodarstwach domowych posiadających DVR (Digital Video Recorder),urządzenia te są coraz częściej wykorzystywane do pomijania reklamw nagranych za ich pomocą programach. Zawsze robi to 65 procentbadanych wobec 52 procent przed rokiem.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję