Corporate Profiles/DDB Warszawa i Starcom liderami 10-lecia EffieAwards

Agencja reklamowa Corporate Profiles/DDB Warszawa i dom mediowyStarcom to liderzy podsumowania 10-lecia konkursu Effie Awards.Obie firmy wyjaśniają, że kluczem do sukcesu jest odpowiednizespół, zrozumienie potrzeb konsumentów i sprawna współpraca zklientami.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z podsumowania 10-lecia polskiej edycji konkursu Effie Awardsnagradzającego efekty rynkowe kampanii reklamowych wynika, żenajefektywniejszymi firmami w branży są agencja reklamowa CorporateProfiles/DDB Warszawa i dom mediowy Starcom. Zajęły one pierwszemiejsca w rankingu, w którym za nominację do Effie przyznawano 1punkt, za brąz - 3 punkty, za srebro - 5 punktów, za złoto - 8punktów, a za grand prix - 16 punktów.

- Przez 10 lat zdobyliśmy 26 nagród Effie dla 17 marek,najwięcej - 4 statuetki - dla piwa Tyskie, a inne m.in. McDonald's,Lipton, Gazety Wyborczej, telewizji n i oleju Kujawski - wyliczaSzymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa.- Wyróżnienia Effie otrzymaliśmy za kampanie zrealizowane m.in. dlaCoca-Coli Poland Services, Kraft Foods Polska, Fiat Auto Poland,holdingu ITI, Kompanii Piwowarskiej, TVN, Vattenfall, PKN Orlen,Link4, Avon, Levi's i US Pharmacia - wymienia Piotr Ruszak,marketing manager w Starcomie.

Przedstawiciele obu liderów podsumowania Effie Awards przyznają,że na efektywność rynkową kampanii reklamowej wpływa wieleczynników. - Trzeba stworzyć zgrany zespół z klientem, rozumiećpotrzeby konsumenta, śledzić konkurencję i zdecydować się naklarowny przekaz przykuwający uwagę i wychodzący w mediach pozaschematy, pamiętając jednocześnie o silnym brandingu - opisujeSzymon Gutkowski. - Zanim zaczniemy zastanawiać się nad doboremkanałów dotarcia, powinna powstać strategia działań, która będziespajała wszystkie aktywności, jakie sobie zaplanujemy - dodajePiotr Ruszak. - Istotna jest również innowacyjność polegającaprzede wszystkim na tworzeniu kampanii, które oznaczają dialog zkonsumentem i zaangażowanie ludzi, do których chcemy mówić -zaznacza.

Gutkowski i Ruszak podkreślają, że nie byłoby tylu wyróżnień zakampanie przygotowane przez ich firmy bez odpowiedniego podejściazatrudnionych w nich osób. - W DBB mamy stosunkowo małą rotacjępracowników, a z klientami pracujemy przez wiele lat - opisujeSzymon Gutkowski. - Do tego dochodzi stabilność, kreatywność ikonsekwentne myślenie strategiczne całego zespołu - dodaje. -Jesteśmy nastawienie na realizowanie kampanii innowacyjnych, botakie są najbardziej efektywne - podsumowuje Piotr Ruszak.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję