Craft & Momentum i McCann & MRM przejmują od Havas Engage Warsaw field marketingową obsługę Coca-Cola Poland Services

Agencje Craft & Momentum i McCann & MRM (należą do McCann Worldgroup) wygrały przetarg na obsługę wszystkich marek Coca-Cola Poland Services w zakresie field marketingu. Poprzednio zajmowała się tym agencja Havas Engage Warsaw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Craft & Momentum i McCann & MRM przejmują od Havas Engage Warsaw field marketingową obsługę Coca-Cola Poland Services

Oferta Craft & Momentum i McCann & MRM została wybrana ze względu na wysokie oceny strategii działań i koncepcji ich realizacji logistycznej, a także propozycji kreatywnych. Według naszych nieoficjalnych ustaleń w przetargu, podzielonym na kilka etapów, brało udział siedem podmiotów.

Craft & Momentum i McCann & MRM będą pracować dla wszystkich marek Coca-Cola Poland Services w zakresie field marketingu (m.in. przy realizacji samplingów). Współpraca jest zaplanowana długofalowo.

- Ta wygrana jest dla naszej agencji wielką szansą na pogłębienie i dalszy rozwój obszaru field & marketing services - komentuje Mariusz Otowski, dyrektor zarządzający Craft & Momentum.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reorganizacja-mccann-worldgroup-powstaly-agencje-mccann-mrm-i-craft-momentum ##

Poprzednio przez 10 lat obsługą Coca-Cola Poland Services w tym zakresie zajmowała się agencja Havas Engage Warsaw (wcześniej działająca pod marką Euro RSCG).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska