Craft & Momentum i McCann & MRM przejmują od Havas Engage Warsaw field marketingową obsługę Coca-Cola Poland Services

Agencje Craft & Momentum i McCann & MRM (należą do McCann Worldgroup) wygrały przetarg na obsługę wszystkich marek Coca-Cola Poland Services w zakresie field marketingu. Poprzednio zajmowała się tym agencja Havas Engage Warsaw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Craft & Momentum i McCann & MRM przejmują od Havas Engage Warsaw field marketingową obsługę Coca-Cola Poland Services

Oferta Craft & Momentum i McCann & MRM została wybrana ze względu na wysokie oceny strategii działań i koncepcji ich realizacji logistycznej, a także propozycji kreatywnych. Według naszych nieoficjalnych ustaleń w przetargu, podzielonym na kilka etapów, brało udział siedem podmiotów.

Craft & Momentum i McCann & MRM będą pracować dla wszystkich marek Coca-Cola Poland Services w zakresie field marketingu (m.in. przy realizacji samplingów). Współpraca jest zaplanowana długofalowo.

- Ta wygrana jest dla naszej agencji wielką szansą na pogłębienie i dalszy rozwój obszaru field & marketing services - komentuje Mariusz Otowski, dyrektor zarządzający Craft & Momentum.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reorganizacja-mccann-worldgroup-powstaly-agencje-mccann-mrm-i-craft-momentum ##

Poprzednio przez 10 lat obsługą Coca-Cola Poland Services w tym zakresie zajmowała się agencja Havas Engage Warsaw (wcześniej działająca pod marką Euro RSCG).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię