Craig Robinson w miniserialu komediowym reklamuje Pepsi (wideo)

Popularny amerykański komik Craig Robinson występuje w 3-odcinkowym miniserialu będącym częścią kampanii Pepsi „Hyped for Halftime”, przygotowaną z okazji Super Bowl.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Craig Robinson w miniserialu komediowym reklamuje Pepsi (wideo)
Craig Robinson w reklamie Pepsi

Robinson jest bohaterem komediowego serialu internetowego złożonego z trzech krótkich odcinków. Na razie dostępny jest pierwszy z nich, w którym czarnoskóry komik rozmawia z anonimowym mężczyzną wspominając przy okazji minione muzyczne epoki. Na koniec rozmówca Robinsona zamienia się we wróżkę i próbuje zabrać aktora do Arizony na finałowy mecz tegorocznego Super Bowl.

Serial jest częścią prowadzonej przez Pepsi kampanii o nazwie „Hyped for Halftime”. Został zrealizowany przy współpracy ze stacją telewizyjną Comedy Central.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nbc-oczekuje-rekordu-ogladalnosci-super-bowl ##

Za przygotowanie serialu z udziałem Robinsona odpowiada agencja The Brooklyn Brothers. Elementami kampanii Pepsi są także inne spoty reklamowe z udziałem między innymi Katy Perry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana