Creative PR inwestuje w rozwój lotnictwa

Firma Creative PR stworzyła i prowadzi serwis Airtaxi.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Jest to pomysł na zupełnie inne podejście do biznesu. Serwis nie opiera się na własnym doświadczeniu związanym z lotnictwem, ale korzysta z wiedzy specjalistycznej partnerów. Jednak właściwy cel serwisu to rozwój rynku lotnictwa dyspozycyjnego. Takie założenie można osiągnąć tylko i wyłącznie dzięki bardzo nasilonym działaniom medialnym - czytamy w komunikacie.

Creative PR posiada duże doświadczenie w pracy z mediami, poparte wymiernymi efektami biznesowymi. Jak pokazują doświadczenia innych firm z branży lotnictwa dyspozycyjnego reklama może nie przynieść oczekiwanych efektów. Natomiast dla tego typu usług public relations daje pewność rozgłosu. Na takie działania właściciele serwisu mogą sobie pozwolić, bowiem głównym udziałowcem przedsięwzięcia jest agencja Creative PR.

"Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż rynek tego typu usług jest w Polsce na razie bardzo mały. Ale nasza działalność na razie nie będzie opierać się tylko na sprzedaży usług lotniczych, ale na informowaniu osób zainteresowanych o zaletach lotnictwa dyspozycyjnego. - mówi Krzysztof Maruszewski pomysłodawca serwisu - Tak naprawdę to działamy na rzecz całego rynku, oczywiście u nas też można zamówić lot taksówką powietrzną, ale bardziej skupiamy się na dostarczaniu rzetelnych informacji o rynku oraz o nowościach w Polsce i na świecie."

W najbliższym czasie serwis planuje rozpoczęcie kampanii PR'owej mającej na celu pokazanie oszczędności wynikających z korzystania z usług firm lotnictwa dyspozycyjnego.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję