Cube Group z narzędziem e-marketingowym od Ingenious Technologies

Agencja marketingu internetowego Cube Group podjęła współpracę partnerską z firmą Ingenious Technologies. Będzie korzystała z jej rozwiązań umożliwiających m.in. analizę aktywności internautów w celu zwiększaniu efektywności działań reklamowych w sieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Cube Group z narzędziem e-marketingowym od Ingenious Technologies
Andrzej Cudny

W ramach współpracy Cube Group może korzystać z technologii, która służy do tworzenia pełnego obrazu i historii zachowań użytkowników w internecie, integrując w czasie rzeczywistym wszystkie kluczowe dane w jednym miejscu z uwzględnieniem tzw. customer journey i aktywności w sieci na różnych urządzeniach. Rozwiązanie umożliwia m.in. budowanie dedykowanych modeli atrybucyjnych, co pozwala efektywniej alokować budżety w oparciu o rolę kanału czy wydawcy w doprowadzaniu do konwersji

- Nasza współpraca ma na celu wykładniczy wzrost biznesów naszych klientów, a technologia analityczna pozwoli na dużo lepsze podejmowanie decyzji o inwestycjach marketingowych. Zwłaszcza że naszym celem nie jest wyłącznie zakup mediów i ich optymalizacja, ale praca nad wszystkimi kluczowymi dla biznesu wskaźnikami marketingowymi (zwłaszcza koszt pozyskania klienta CAC i wartość życiowa LTV) poprzez personalizację komunikacji i jeszcze lepsze zarządzanie mediami na każdym etapie cyklu życia klienta - opisuje Andrzej Cudny, prezes Cube Group.

Firma podkreśla, że przewagą tego narzędzia jest kompleksowość i otwartość technologiczna, która pozwala na zestawianie zachowań i indywidualnych cech klientów zgodnie z ich aktywnością mediową.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/maciej-urbanski-chief-technology-officerem-w-cube-group,7171452607592065a ##

- W branży digital marketingu inwestycje w zaawansowane technologie analityczne stają się już czymś oczywistym. Największą przeszkodą jest jednak wiedza, jak odpowiednio wykorzystać technologię, aby na siebie zarabiała i pomagała w skokowym rozwijaniu biznesu. Wybraliśmy Ingenious na strategicznego partnera technologicznego naszej agencji z powodu możliwości, dotychczas niedostępnych szeroko na rynku polskim - dodaje Andrzej Cudny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek