Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę marki Iwostin

Grupa Sanofi rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki dermokosmetyków Iwostin. Budżet zdobyła agencja Cut The Mustard.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę marki Iwostin

Cut The Mustard zajmie się przygotowaniem idei kreatywnej oraz wprowadzeniem nowej platformy komunikacji wszystkich produktów i linii marki Iwostin.

W ramach tego przetargu, Grupa Sanofi wybrała także preferowanych dostawców usług dla marek własnego portfolio.

Marketer wybrał oprócz Cut The Mustard jeszcze jedną agencję, której nazwy nie podaje.

Ostatnio Iwostin prowadziła akcję marketingową z udziałem blogerek lifestylowych, m.in. Macademian Girl. Działania w tym zakresie zrealizowały Publicis DWL (kreacja, produkcja i kontakt z blogerkami) oraz Mindshare (zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję