Cyber Marian w parodii „wielkiego mixu YouTube’a” promuje drugą edycję kampanii społecznej „łap za jaja”

Wystartowała druga edycja akcji „łap jaja”, zachęcająca mężczyzn do samobadania jąder. Za przygotowanie akcji - w której bierze udział m.in. youtuber Cyber Marian - odpowiedzialne są Melting Pot Brand Consultants i agencja Twin.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cyber Marian w parodii „wielkiego mixu YouTube’a” promuje drugą edycję kampanii społecznej „łap za jaja”

Kampania „Łap jaja” skierowana jest do mężczyzn w wieku 20-40 lat i zachęca do regularnych badań jąder, które pozwalają wykryć niepokojące zmiany nowotworowe we wczesnym etapie.

Inicjatorem akcji jest Wojciech Walczak, twórca bloga ZłapRakaZaJaja.pl, który w przeszłości wygrał walkę z nowotworem jąder.

Akcja bazuje na prześmiewczym podejściu do tematu, udziale znanych twórców internetowych oraz guerrilla marketingu. W internecie kampania promowana jest hasztagami #łapjaja #jaja2017.

- Robimy to po raz drugi bo to ważne i fajne. Wyniki zeszłorocznej kampanii były świetne. Udało nam się zbudować rozpoznawalność wśród internautów na poziomie 16% (świadomość wspomagana według – IRCenter), dlatego w tym roku skupiliśmy się bardziej na instrukcji badania jąder, a nie samym zagadnieniu nowotworu. Stąd pomysł na konstrukcję filmu Cyber Mariana czy działania guerilla, które przeprowadzimy między innymi na siłowniach i w marketach budowlanych - komentuje Mateusz Felsmann, creative director agencji Twin.

Tegoroczną edycję inicjuje youtuber Cyber Marian (brał także udział w pierwszej edycji). Jego film promujący nawiązuje do konwencji popularnego w latach dwutysięcznych formatu „wielkiego mixu YouTube’a” - kompilacji kilkunastu popularnych w internecie klipów.

W akcję „łap jaja” zaangażują się także: Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga),  twórcy z kanału 5 sposobów na, ŚmiechawaTV, Chwytak, Czokleda i Kabaret Czwarta Fala.

Za koncept kampanii odpowiedzialne są Melting Pot Brand Consultants i agencja Twin. W zeszłym roku w kampanię zaangażowali się twórcy internetowi i digital influencerzy, m.in., Śmiechawa.TV, Cyber Marian, 5 sposobów na, Yuri Drabent.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator