Reklama2025-05-21

Cyfrowe nośniki IMS będą ujęte w Mediapanelu

fot. IMSfot. IMS

IMS dołączył do firm outdoorowych, objętych badaniem Mediapanel (Gemius). Pomiar dotyczy nośników cyfrowych, a jego wyniki są już dostępne w interfejsie badania. 

To kolejny etap rozwoju Mediapanelu - pierwszego źródła danych o oglądalności reklamy zewnętrznej w Polsce w perspektywie cross-mediowej. 

Gemius i IMS podpisały umowę w maju br. Dołączenie do pomiaru nowych danych dostarczy marketerom bardziej kompleksowych informacji na temat konsumpcji reklamy DOOH (digital out-of-home), ze szczególnym uwzględnieniem nośników in-store, usytuowanych w galeriach i sieciach handlowych. 

IMS jest szóstą – obok AMS, Bauer Media Outdoor, Jet Line, Synergic oraz Warexpo – firmą prezentowaną w badaniu, a nawiązana współpraca stanowi ważny element rozwoju badania Mediapanel.

– Dołączenie Grupy IMS do Mediapanelu Gemiusa to jeden z kluczowych etapów naszego rozwoju, który pozwoli zaoferować klientom lepiej zbadany produkt. Dane o widowni DOOH umożliwią pokazanie zasięgów IMS w środowisku jednoźródłowym. Wierzymy, że informacje,które dostarczy rynkowi Mediapanel pozwolą efektywniej planować kampanie video w naszych galeriach – powiedział Michał Kornacki, prezes Zarządu IMS S.A. 

Autor:Beata Goczał

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter