Czart, S4, Havas Warsaw, Fabryka Idei, Hand Made i Unlimited walczą o obsługę reklamową Tauronu

Do ogłoszonego przez Tauron Sprzedaż przetargu dotyczącego kompleksowej obsługi reklamowej zgłosiło się sześć agencji: Czart, S4, Havas Warsaw, Fabryka Idei i Unlimited.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Budżet, jaki na obsługę reklamową w ciągu najbliższych 12 miesięcy od wyboru agencji zamierza przeznaczyć Tauron wynosi 3,444 mln zł brutto.

Czart zaproponowała kwotę 517,4 tys. zł, S4 – 659,2 tys. zł, Havas Warsaw -2,1 mln zł, Fabryka Idei – 539,7 tys. zł, Hand Made – 911,4 tys. zł, Unlimited – 2,9 mln zł.

Każda z agencji miała też w złożonej ofercie zaproponować m.in. stawkę za tzw. roboczogodzinę dla realizacji produkcji filmowych/dźwiękowych wynikających z koncepcji kreatywnej. Agencja Czart zaproponowała 307,50 zł, S4 – 100,86 zł, Havas Warsaw – 301,35 zł, Fabryka Idei – 135,30 zł, Hand Made – 18 450 zł, a Unlimited – 141,45 zł.

Trwający przetarg dotyczy zawarcia tzw. umowy ramowej, co oznacza, że wybrana agencja lub agencje (spółka planuje wybór max. 4 firm do współpracy) nie będzie na stałe pracować dla Tauronu, ale będzie realizować na bieżąco kampanie zlecane przez spółkę. Wybrana firma będzie odpowiadać za opracowanie strategii komunikacji kampanii reklamowej, uwzględniającej cel sprzedażowy lub informacyjny, dobór grup docelowych.

Strategia ma przedstawiać plan komunikacji dla poszczególnych grup docelowych w oparciu o przeprowadzone analizy pod kątem narzędzi, zasobów, środków, terminów realizacji itp. oraz listę materiałów marketingowych potrzebnych do jej realizacji. Agencja ta zajmie się też opracowaniem kreacji głównej kampanii reklamowej, jej hasła reklamowego, scenariuszy reklam radiowych i telewizyjnych, audycji i filmów informacyjnych, prezentacji multimedialnych, reklam do centrów handlowych itp., przygotowywaniem projektów akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów, przygotowywaniem projektów programów lojalnościowych. W ostatnich miesiącach za obsługę reklamową spółki Tauron Sprzedaż odpowiadały agencje: S4, Czart, Hand Made i Fabryka Idei, wybrane w przetargu w maju ub.r.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami