„Czas na zmiany” - Krzysztof Hołowczyc reklamuje nowy zegarek Atlantic

Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, od kilku lat ambasador reklamowy zegarków Atlantic, promuje nowy limitowany model tej marki - Worldmaster -1888 „Lusso” Open Heart Mechanical. Kampania jest prowadzona w prasie i internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Czas na zmiany” - Krzysztof Hołowczyc reklamuje nowy zegarek Atlantic

Kampania reklamowa modelu Worldmaster nawiązuje do nowego etapu zarówno w rozwoju marki Atlantic, jak i w karierze Hołowczyca. Hasło „Czas na zmiany” symbolizuje nowe wyzwania dla kierowcy, który z końcem sierpnia zapowiedział koniec udziałów w rajdach terenowych i rozpoczęcie przygody z rally crossem. Oznacza to również otwarcie się marki na nowe trendy - limitowany Worldmaster to pierwszy w portfolio Atlantic zegarek typu „open-heart”.

grafika

Akcja jest prowadzona w prasie oraz internecie. Zdjęcia do niej wykonał Jacek Poremba, a za działania public relations odpowiada agencja Tailor Made PR.

Krzysztof Hołowczyc jest ambasadorem reklamowym marki Atlantic od 2007 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady