Czas reklamowy na RMF ON do kupienia w DSP Adform

Od stycznia agencje reklamowe, które dokonują zakupu modelu programatycznym za pomocą platformy DSP Adform, mają dostęp do zakupu w tym modelu czasu reklamowego w portalu RMF ON.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Od stycznia platforma DSP Adform zintegrowała się z platformą SSP Audiomax (platforma firmy Adswizz służąca wydawcom internetowym do udostępniania w modelu programatycznym powierzchni audio).

Dzięki tej integracji, w Adformie pojawiła się możliwość automatycznego zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON (Grupa RMF korzysta bowiem – jako wydawca – z Adswizza).

- Adform jest niezmiernie istotną platformą dla naszych partnerów biznesowych, dlatego bardzo cieszy nas fakt, że dzięki tej integracji zakup powierzchni audio  w RMF ON w modelu programatycznym będzie dostępny dla szerokiej rzeszy Klientów, korzystających z tej platformy. Jestem przekonany, że ta integracja będzie miała kluczowy wpływ na rozwój segmentu digital audio w Polsce, i ułatwi reklamodawcom dostęp do jakościowego i bezpiecznego kontentu audio - mówi Adam Pachla, head of digital, Grupa RMF.

Grupa RMF od blisko trzech lat umożliwia agencjom i reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON w modelu programatycznym. W ten sposób można kupić kampanię opartą na dwóch formatach: pre-roll i mid-roll.

RMF ON to należąca do Grupy RMF platforma z internetowymi kanałami radiowymi. Oferuje dostęp do streamów stacji nadających w eterze: RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz blisko 100 wąsko sformatowanych kanałów muzycznych przygotowanych specjalnie na potrzeby internetu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?