Czas reklamowy na RMF ON do kupienia w DSP Adform

Od stycznia agencje reklamowe, które dokonują zakupu modelu programatycznym za pomocą platformy DSP Adform, mają dostęp do zakupu w tym modelu czasu reklamowego w portalu RMF ON.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Od stycznia platforma DSP Adform zintegrowała się z platformą SSP Audiomax (platforma firmy Adswizz służąca wydawcom internetowym do udostępniania w modelu programatycznym powierzchni audio).

Dzięki tej integracji, w Adformie pojawiła się możliwość automatycznego zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON (Grupa RMF korzysta bowiem – jako wydawca – z Adswizza).

- Adform jest niezmiernie istotną platformą dla naszych partnerów biznesowych, dlatego bardzo cieszy nas fakt, że dzięki tej integracji zakup powierzchni audio  w RMF ON w modelu programatycznym będzie dostępny dla szerokiej rzeszy Klientów, korzystających z tej platformy. Jestem przekonany, że ta integracja będzie miała kluczowy wpływ na rozwój segmentu digital audio w Polsce, i ułatwi reklamodawcom dostęp do jakościowego i bezpiecznego kontentu audio - mówi Adam Pachla, head of digital, Grupa RMF.

Grupa RMF od blisko trzech lat umożliwia agencjom i reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON w modelu programatycznym. W ten sposób można kupić kampanię opartą na dwóch formatach: pre-roll i mid-roll.

RMF ON to należąca do Grupy RMF platforma z internetowymi kanałami radiowymi. Oferuje dostęp do streamów stacji nadających w eterze: RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz blisko 100 wąsko sformatowanych kanałów muzycznych przygotowanych specjalnie na potrzeby internetu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana