Czasoumilacze w kampanii Plusa (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamująca słuchanie piosenek podczasoczekiwania na połączenia telefoniczne w sieci Plus. Akcja pokazujezespół The Czasoumilacze oryginalnie wykonujący piosenkę dladzieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W telewizyjnej kampanii reklamowej sieci Plus zespół TheCzasoumilacze w hip-hopowy sposób wykonuje dziecięcą piosenkę"Ryby, Żaby i Raki". Ma to podkreślać, że w sieci Plus tradycyjnysygnał oczekiwania na połączenie można zastąpić stworzonym przezsiebie utworem muzycznym.

Akcja jest prowadzona w TVP, TVN, Polsacie, VIVA, MTV i 4 FunTV. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Team One,realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Film Works, natomiastmedia zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?