Czterolatek Claritas

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już cztery lata minęły od chwili, kiedy Claritas Polska wprowadził na polski rynek nowatorską dziedzinę jaką jest marketing precyzyjny. Przez ten czas firmie udało się zdobyć ponad 350 klientów, którzy korzystają z produktów i międzynarodowej wiedzy Claritas z zakresu marketingu baz danych, micromarketingu i marketingu bezpośredniego. W każdym z minionych czterech lat obroty firmy rosły o 100%.

"Jestem przekonany, że marketing precyzyjny, idealne dostosowanie oferty i bezpośrednie docieranie do klienta wielu firmom umożliwi przetrwanie w tych trudnym czasie. Coraz więcej polskich managerów zaczyna się z tym zgadzać. Do marketingu precyzyjnego musieliśmy przekonać nie tylko naszych klientów, ale również Polaków, którzy odpowiedzieli na Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług. Bez informacji od ponad 4 milionów respondentów na temat ich stylu życia nie moglibyśmy stworzyć największej konsumenckiej bazy danych i rozwijać naszych produktów i usług. - powiedział Prezes Krzysztof Kuwałek, który od początku zarządza firmą."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały