Czterolatki jako staruszkowie w nowej kampanii jogurtów Go-Gurt

Dwójka czterolatków, Tim i Charlie zostali bohaterami nietypowej kampanii słodzonych jogurtów dla dzieci Go-Gurt. Maluchy ucharakteryzowano tak, by wyglądały na staruszków. Za kreację odpowiada amerykańska agencja Erich & Kallman.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Czterolatki jako staruszkowie w nowej kampanii jogurtów Go-Gurt

Bohaterowie kampanii popularnej w USA marki Go-Gurt (General Mills) wyglądają, rozmawiają i poruszają się tak, jakby byli w podeszłym wieku. W swoich rozmowach wspominają, że „kiedyś” nie było nawet porządnych opakowań reklamowanych jogurtów Go-Gurt, co „teraz” jest na wyciągnięcie ręki. Na koniec spotu pojawia się hasło „Kids Never Had It So Easy”. Łącznie na potrzeby kampanii przygotowano cztery spoty z Timem i Charliem.

Za realizację kampanii odpowiada agencja z San Francisco Erich & Kallman. Za reżyserię spotów odpowiedzialny był Harold Einstein, który podjął się nie lada wyzwania pracy na planie z dziećmi, które w reklamie miały odtwarzać zachowania i ruchy osób starszych.

Głównym insightem kampanii były powszechne opinie konsumentów jogurtów Go-Gurt, że opakowanie w kształcie tubki bardzo trudno się otwiera. W związku z tym ich producent, koncern General Mills, postanowił po 17 latach znacznie ułatwić otwieranie jogurtu i wykorzystać w tym celu jedynie łatwą do zdarcia folię.

- Marka Go-Gurt opowiada o obronie niezależności dzieci. A trudne do otwarcia opakowania z pewnością się w tę opowieść nie wpisuje - komentuje Tsubasa Tanaka, szef marketingu Go-Gurt. - Uważamy, że z tak niekonwencjonalnymi postaciami przebijemy się w social mediach - dodaje Tanaka.

Go-Gurt to marka słodzonego jogurtu dla dzieci, którego zawartość wyciska się wprost do ust dzięki zapakowaniu w papierową tubkę. W Wielkiej Brytanii jogurt sprzedawany jest pod marką Frubes, a w Kanadzie - Yoplait Tubes.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"