Cztery domy mediowe w walce o budżet Unilever

Domy mediowe Carat, Initiative, Mindshare i PHD pozostały w walce obudżet na globalne planowanie i zakup mediów dla koncernu Unilever.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na początku listopada mają zostać wybrani finaliści tejrozgrywki. W skali globalnej Unilever wydaje na reklamę około 5miliardów dolarów rocznie.

Rynki objęte przetargiem to m.in. Argentyna, Meksyk, USA,Kanada, wielka Brytania, Chiny, Indie, Francja, Niemcy, Hiszpania,Włochy, Holandia, Rosja, a także Polska.

źródło: Media Asia

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski