Cztery managerki awansują w LiquidThread

W agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowały 4 managerki. Monika Zawadzka objęła stanowisko senior content solutions managerki, a Magdalena Sajpel - stanowisko creative design lead. Nowymi integrated communication managerkami zostały Dominika Stryjewska-Bugała oraz Anna Górecka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cztery managerki awansują w LiquidThread

- W LiquidThread stale inwestujemy w rozwój naszej oferty, co przy okazji pozwala nam tworzyć idealne środowisko do rozwoju talentów. Chcemy, aby nasi pracownicy mieli przestrzeń do dynamicznego rozwoju, czerpali z naszej wiedzy i cieszyli się z tworzenia czegoś nowego. Ogromną radość sprawia nam to, że nasz zespół składa się z ludzi pełnych pasji, którzy chcą rozwijać swoją karierę w LiquidThread i przekuwać swoje doświadczenie w realną wartość dla naszych Klientów – mówi Łukasz Borek, general manger agencji LiquidThread.

Monika Zawadzka jako senior content solutions managerka będzie odpowiedzialna za inicjatywy i projekty promujące efektywne współprace między markami w ramach oferty Branded Entertainment, powstałej na potrzeby Publicis Groupe. Ma ona ponad 10-letnie doświadczenie, a od ponad 7 lat rozwija swoją karierę w agencji LiquidThread. 

Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko creative design lead. Swoją karierę buduje od ponad 10 lat, a szeregi LiquidThread zasila od 5 lat. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie i podnoszenie kompetencji designerskich zespołu oraz współtworzenie strategii optymalizacyjnej dla procesów kreatywnych. 

Dominika Stryjewska Bugała obejmując stanowisko integrated communication managerki, odpowiada za projekty z obszaru social mediów i influencer marketingu oraz zarządzanie 6-osobowym zespołem. Jest zaangażowana w rozwój systemu współpracy z influencerami - Influencer Compass, który funkcjonuje w ramach Publicis Groupe i odpowiada za doskonalenie całościowej oferty influencerskiej. 
Z branżą komunikacji marketingowej związana jest od ponad 7 lat, a swoją karierę rozwija z LiquidThread od 2020 roku. 

Na stanowisko integrated communication managerki awansowała również Anna Górecka, która będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu influencer marketingu oraz wzmacnianie i rozwój kompetencji zespołu w tym obszarze. Będzie również optymalizować procesy agencyjne i usprawniać elementy związane z działaniami nowobiznesowymi, które wymagają podejścia dostosowanego do nowych wymagań w branży, w tym monitorowania i rekomendacji narzędzi opartych o AI. 
Jest specjalistka z 5-letnim doświadczeniem w zakresie social mediów i kampanii digitalowych, od 2 lat związana jest z agencją LiquidThread, w której realizuje projekty doceniane w konkursach tj. Kreatura czy KTR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero