Czteryczwarte po wygranym przetargu zajmie się brandingiem dla PZU

Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na stałą obsługę firmy ubezpieczeniowej PZU w zakresie identyfikacji wizualnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Umowa między PZU a Czteryczwarte obejmuje szeroko pojęty branding: agencja będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty z tego obszaru.

Czteryczwarte zajmie się między innymi tworzeniem elementów systemu identyfikacji, przygotowaniem ksiąg marki oraz wzorów materiałów dla różnych kanałów i nośników komunikacji.

Zakres działań obejmie także analizy rynku i prace strategiczne dla całej Grupy PZU (marki głównej i wybranych marek należących do Grupy).

Oprócz przygotowania znaków marek i systemów identyfikacji, zadaniem Czteryczwarte będzie również wizualizacja oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego dla placówek PZU oraz opiniowanie i weryfikacja graficzna projektów przygotowanych przez inne podmioty.

Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu nie ujawniono.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]