CzteryCzwarte stworzyła Ambasadę Brand Communications

Agencja reklamowa CzteryCzwarte wyodrębniła w swojej strukturzeAmbasadę Brand Communications. Nowy podmiot zajmuje się komunikacjąmarek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na czele struktury stanął Miro Charkot, który wcześniej pracowałw Testardo Red Cell i Just - za strategię odpowiada WojciechWalczak związany wcześniej z PZL.

Ambasada Brand Communications zajmuje się planowaniem strategiikomunikacji i przygotowywaniem kreacji, a jej pierwszymzrealizowanym projektem jest nowa kampania mBanku (więcej).

Natomiast istniejące już od dawna CzteryCzwarte Brand Designbędzie dalej działać w dziedzinie projektowania marki. Strukturąkieruje Paweł Rosiński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię