„Czyste złoto, czysty Luksus” w promocji Luksusowej

Pod hasłem „Czyste złoto, czysty Luksus” ruszyła promocja wódki Luksusowej (Wyborowa SA). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Lowe GGK i Lowe Activation.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji „Czyste złoto, czysty Luksus” nagrodami są miniaturki butelki Luksusowej wykonane z prawdziwego złota oraz sztaba złota. Ma to na celu maksymalne przyciągniecie uwagi klientów oraz podkreślenie wysokiej jakości Luksusowej.

grafika

Promocję - której realizacją zajmuje się agencja Lowe Activation - wspierają w punktach sprzedaży reklamy POS oraz złote kartony na butelki. Kreację tych materiałów, podobnie jak pomysł całej akcji, przygotowała agencja Lowe GGK.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję