„Dancing with the Stars 9” z audiodeskrypcją na żywo

Dziewiąta edycja widowiska „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” dostępna jest w wersji dla niedowidzących i niewidomych. Realizowaną na żywo audiodeskrypcję przygotowuje Aleksandra Szutenberg, dziennikarka Polsat Sport.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Dancing with the Stars 9” z audiodeskrypcją na żywo
Aleksandra Szutenberg; fot. Telewizja Polsat

Najnowsza edycja „Tańca z Gwiazdami” jest pierwszym programem rozrywkowym w Polsacie, w którym pojawiła się audiodeskrypcja dla osób niewidomych i niedowidzących, realizowana podczas trwania odcinka, na żywo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/michal-malitowski-nieobecny-w-dancing-with-the-stars-kontuzja,7171109177972865a ##

Aleksandra Szutenberg przygotowując się do realizacji audiodeskrypcji dla „Dancing with the Stars” odbyła rozmowę z Joanną Mazur - niewidomą biegaczką, która jest uczestniczką 9.edycji show. - Dowiedziała się od niej, że kostiumy tancerzy i scenografia w studio to nie wszystko, co chcieliby wiedzieć. Najważniejsze są dla nich emocje w trakcie programu na żywo i właśnie to stara się przekazać podczas trwania show - informuje Wirtualnemedia.pl Ewa Wojciechowska, szef działu PR Telewizji Polsat..

Aby włączyć audiodeskrypcję, należy wcisnąć na pilocie przycisk do zmiany ścieżki dźwiękowej i wybrać alternatywny przekaz dźwiękowy.

Audiodeskrypcja polega na opisywaniu przez lektora wizualnej warstwy programu. W filmie czy spektaklu lektor mówi między dialogami o kostiumach, scenografii, przebiegu akcji.

Premierowe odcinki „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami 9” na antenie Polsatu oglądać można w piątki o godz. 20.00, począwszy od 1 marca 2019 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-wiosenna-ramowka-brak-nowosci-kontynuacje,7171113755371649a ##

Średnia widownia pierwszego odcinka aktualnej edycji tanecznego show wyniosła 3,05 mln osób. Przełożyło się to na 20,57 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,14 proc. w grupie 16-59. Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 6,77 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,31 mln, a w 16-59 - 3,36 mln).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA