Danio z programem konsumenckim od Marketing House

Agencja Marketing House (Havas Worldwide Warsaw) wygrała przetarg na realizację programu konsumenckiego dla marki Danio (z portfolio Danone). Współpracę zaplanowano długofalowo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marketing House zajmie się dla Danio realizacją konkursów i akcji specjalnych oraz utworzeniem strony internetowej na ich potrzeby. Działania będą skierowane do grupy docelowej marki: młodzieży w wieku 13-19 lat oraz kobiet, zwłaszcza mających dzieci, w wieku 20-49 lat. Aktywności będą mieć zasięg ogólnopolski i zaczną się w lipcu.

Marketing House i Danone nie informują, jak konkretnie będzie przebiegać ten program ani które inne agencje brały udział w dotyczącym go przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję