Danuta Breguła na nowym stanowisku będzie zarządzała zespołami odpowiedzialnymi za strategię wydawniczą oraz dalszy rozwój Onetu.
Tymczasowo, do czasu mianowania nowej osoby, dalej będzie też dyrektor zarządzającą treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska.
Poprzednio dyrektor zarządzającą Onetu była Olga Korolec. Objęła tę funkcję z początkiem 2024 roku, wcześniej kilka lat była w RASP szefową marketingu. Natomiast od początku stycznia 2025 r. jest w firmie dyrektor ds. strategii portfela marek.
Danuta Breguła z wydawnictwem jest związana od września 2024 roku. Poprzednio pracowała jako expert-in-residence w funduszu Media Development Investment Fund (w Polsce jest on akcjonariuszem Agory, Gremi Media i Wirtualnej Polski Holding), a także jako head of digital user market senate w globalnym pionie mediów koncernu Ringier (to pośrednio jeden z głównych udziałowców Ringier Axel Springer Polska).

W latach 2016-2021 była dyrektorką strategii online i subskrypcyjnej „Gazety Wyborczej” (Agora), gdzie przewodziła rozwojowi biznesu i produktu subskrypcyjnego. Współtworzyła też ofertę subskrypcyjną newonce.media.
Danuta Breguła jest strateżką marek i międzynarodową ekspertką w obszarze wzrostu zasięgu mediów, zaangażowania użytkowników i biznesu subskrypcji cyfrowych. Ukończyła Leadership Academy for Women in Digital Media w Poynter Institute na Florydzie i Leadership Academy for Poland.
Według badania Mediapanel w kwietniu 2025 roku wszystkie serwisy i aplikacje Ringier Axel Springer Polska odwiedziło 20,71 mln użytkowników (czyli 69,73 proc. wszystkich internautów w Polsce), z których każdy spędził tam średnio godzinę, 45 minut i 53 sekundy. Natomiast sam portal Onet w wersji przeglądarkowej przyciągnął 16,71 mln odwiedzających, każdego przeciętnie na godzinę, 18 minut i 44 sekundy.











