Dawtona z działaniami branded content w „MasterChef Nastolatki”

Marka Dawtona rozpoczęła współpracę przy programie “MasterChef Nastolatki” w TVN. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach talent-show. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dawtona z działaniami branded content w „MasterChef Nastolatki”

Marka dostarczyła uczestnikom programu swoje produkty, takie jak: passaty, pomidory oraz inne warzywa w puszce, które następnie były wykorzystane w przygotowaniu konkursowych dań. Ponadto produkty Dawtony ustawione zostały w spiżarni programu, z której uczestnicy mogli wybrać niezbędne do gotowania składniki. Działania branded content uzupełnione zostaną komunikacją marki Dawtona w digitalu, w tym w mediach społecznościowych stacji TVN oraz programu „MasterChef Nastolatki”.

„MasterChef Nastolatki” to najnowsza odsłona popularnego programu kulinarnego, która skierowana jest do nastoletnich kucharzy (13-17 lat). W programie talent-show ich umiejętności oceniane będą przez znane z poprzednich edycji jury w składzie: Michel Moran oraz Tomasz Jakubiak, a także debiutującą w tej roli Dorotę Szelągowską. 

W „MasterChef Nastolatki” gościnnie wystąpią ponadto między innymi Ewa Chodakowska oraz Martyna Wojciechowska, a w programie zobaczymy także influencer’a Michała „Rozkoszny” Korkosza – blogera i autora książek kulinarnych, który będzie wsparciem i łącznikiem podczas całej edycji między nastolatkami, a social mediami,  dzięki czemu dla widzów dostępne będą także relacje z “backstage” programu.

Za działania branded contentowe oraz zakup mediów odpowiada należąca do Group One spółka Value Media. Produkcję programu realizuje TVN Warner Bros. Discovery współpracując z firmą Endemol Shine Polska. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych